# این متن توسط سایت تجاره برای نبضی‌نو ارسال شده است.

کمتر عرصه‌ای از زندگی امروزی ما را می‌توان یافت که از حضور اینترنت و امکانات ارزشمندی در اختیار ما قرار می‌دهد خالی مانده باشد. اکنون ما با یک گوشی موبایل ساده به بخش بزرگی از کل اطلاعات دنیا دسترسی داریم و می‌توانیم بدون حضور فیزیکی بسیاری از فعالیت‌هایی که شاید در گذشته‌ای نه چندان دور به روزها، ماه‌ها و حتی سال‌ها زمان نیاز داشت را در کنار سایر فعالیت‌های روزمره انجام بدهیم.

یکی از این عرصه‌های دگرگون شده در عصر اینترنت، خرید کردن است. با افزایش روزافزون فروشگاه‌های اینترنتی همه‌ی ما تجربه استفاده از این سرویس‌های فروش آنلاین را داریم و از سرعت و قدرت انتخابی که برای ما فراهم کردند لذت می‌بریم. اما با همه‌ی رشدی که این فروشگاه‌ها تا امروز داشته‌اند هنوز بخش‌هایی از فرایند خرید وجود دارد که به علت محدودیت مدل کسب و کاری فروشگاه‌های اینترنتی امکان ارائه آن‌ها وجود ندارد. برای مثال تنوع نامحدود محصولات، تفاوت قیمت فروشندگان مختلف یک کالا و قدرت چانه زنی و تعامل مشتری با فروشنده از ویژگی‌های مطلوبی هستند که در بازارهای فیزیکی وجود دارند، اما فروشگاه‌های اینترنتی فعلی قادر به تامین آن‌ها نیستند. با این حال اینترنت به طور پیوسته در حال رشد و تغییر است، استارتاپ‌های جدید با ارائه ابزارهای خلاقانه هر روز بخشی از محدودیت‌های سیستم قبلی را برطرف می‌کنند و راهی تازه برای ترکیب دنیای دیجیتال با روش‌های سنتی می‌یابند.

بازار اینترنتی تجاره یک شبکه اجتماعی است که با مشارکت خریداران و فروشندگان فعال در کلیه اصناف بازار و با حمایت و پشتیبانی دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شده است. در تجاره هر فروشنده به کمک گوشی موبایل خود یک ویترین اینترنتی از آخرین و برترین محصولات فروشگاه خود ایجاد می‌کند و آن را در معرض نمایش هزاران کاربر خریدار که با هدف یافتن بهترین محل برای خرید کالای مدنظر خود هستند قرار می‌دهد. در واقع تجاره کاتالوگی تصویری از کلیه کالاهای در حال فروش در فروشگاه‌های سراسر کشور است که به وسیله‌ی فروشندگان این کالاها ایجاد شده است. تجاره به خریداران این امکان را می‌دهد تا قبل از رفتن به بازار، با کمک اینترنت معتبرترین فروشنده کالای مدنظر خود را پیدا کنند و سپس با خیال راحت اقدام به خرید نمایند. بستر شبکه اجتماعی تجاره امکان لایک کردن کالاهای منتخب، دنبال کردن فروشندگان خوش سلیقه و ارتباط مستقیم با فروشنده را برای خریداران فراهم می‌کند. همچنین به فروشنده این امکان را می‌دهد تا همواره قادر به اطلاع رسانی آخرین پیشنهادها و تخفیف‌های ویژه به دنبال کنندگان فروشگاه خود باشد.

تجاره با الگوبرداری از موفق‌ترین کسب و کارهای اینترنتی دنیا همچون Instagram، Alibaba و EBay به شکلی هوشمندانه و بسیار ساده و سریع طراحی شده و در حال ایجاد تحولی بزرگ در فرایند خرید و فروش جاری بازار است.

توضیح سایت:بازار اینترنتی خرید و فروش کالا و محصولات

زمینه فعالیت سایت:سایتهای خدمات فروش-آگهی اینترنت-موتور جست و جو

 

ویژگی ممتاز سایت:دسته بندی های تفکیک شده-گرافیک ساده و کاربردی

مشکل برجسته سایت: نیاز به ثبت نام برای درج آگهی-شعار سایت بر کالا و محصولات است اما آگهی های خدماتی هم منتشر شده است

شیوه های درآمدزایی:خدمات ویژه برای تبلیغات

منابع کلیدی:منابع فنی برای به حفظ و ارتقای سایت و اپلیکیشن

 

 

 

برای ورود به این سایت، روی گزینه زیر کلیک نمایید:

[symple_button color=”blue” url=”http://www.tejareh.com/” title=”” target=”blank” border_radius=””]تجاره[/symple_button]