Subscribe Now
Trending News

طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی یا مسابقات آنلاین، هدفمند و وایرال

کمپین تبلیغاتی ، مسابقات آنلاین

طراحی کمپین های تبلیغاتی یکی از بخش‌های خطرناک بازار خدمات به کسب و کارها است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ تبلیغاتی، مشتریان خود را که عموما تنها به واسطه نامشان به چنگال خود کشیده‌اند با هزینه‌هایی مواجه می‌کنند که عموما بازگشت قابل لمسی برای سازمان‌ها ندارد و این شرکت‌ها نیز که معمولا به تحلیل داده‌ها علاقه‌ای ندارند نمی‌توانند پیشنهاد خلاقانه‌ای برای بهبود نتایج به مشتریان خود بدهند. حال راه حل چیست. احتمالا یکی از سوالات زیر شما را به این صفحه کشانده است.

  • از کجا باید شروع کنم؟ چه نوع کمپین تبلیغاتی یا مسابقه آنلاین برای من مناسب است؟
  • کدام رسانه، وب سایت یا کدام بخش از بازار برای تبلیغات من مناسب است؟
  • بودجه خود را چگونه و به چه صورت خرج کنم که بیشترین نتیجه را بگیرم‌؟
  • چطور باید میزان اثر بخشی مسابقه آنلاین یا کمپین تبلیغاتی خود را ببینم و تحلیل کنم؟

سوالات کلیدی بسیار دیگری که هر کدام از آن‌ها می‌تواند تفاوت میان شکست یا پیروزی باشد. متخصصین نبضی‌نو با تجربه چندین ساله در کمپین های تبلیغاتی متعدد و میلیاردها تومان هزینه یادگیری و آزمایش روش‌های مختلف، می‌تواند شما را در استفاده بهینه‌تر از بودجه یاری نماید و شما را در مسیری قرار دهد که بتوانید نتایج واقعی  از کمپین‌ها و تبلیغات خود بگیرید.

در این میان، کمپین‌های UGC یا کاربر محور از قدرتمند ترین کمپین های تبلیغاتی است که اگر به صورت درست مهندسی شود، می‌تواند به راحتی برگ برنده شما باشد.

از میان انواع کمپین‌های UGC مسابقه و قرعه کشی امتیازی بیشترین اثربخشی را دارند.

قرعه‌کشی امتیازی Give Away

این فرآیند شامل طرح ایده اولیه کمپین، مهندسی کمپین و تعیین عملیاتی که مخاطب باید انجام دهد تا در قرعه‌کشی شرکت کند (ثبت نام، فالو کردن شبکه‌ اجتماعی، معرفی دوستان و …)، طراحی و اجرای فنی و غیرفنی کمپین می‌باشد. ادبیات کمپین، توجه ویژه به تجربه کاربری و چهره برند، استراتژی تبلیغات و عملکرد فنی از کلیدی‌ترین نکات طراحی و اجرای این کمپین‌ها به شمار می‌رود.
نتایج این کمپین‌ها به بودجه، زمان و نوع کمپین بستگی دارد اما به یقین ارزش ایمیل‌های جمع‌اوری شده، فالوورهای جذب شده و آگاهی از برند ایجاد شده بسیار بیشتر از هزینه‌ی صرف شده است.

مسابقه

در مسابقه‌ها مخاطبان حین انجام مسابقه مدام در معرض محتوا و هویت بصری برگزار کننده هستند و بدین جهت در صورتی که مسابقه به خوبی مهندسی و اجرا شود، در ذهن مخاطبان و شرکت‌کنندگان بسیار ماندگار خواهد شد.
ما در تیم نبضی‌نو با برگزاری موفق چندین مسابقه استعداد نویسندگی و برترین‌های طراحی داخلی، تجربه و تخصص مورد نیاز شما در این زمینه را داریم.

طراحی و اجرا توسط نبضی نو. © ۱۳۹۸ - کلیه حقوق متعلق به شرکت متخصصان نبضی‌نو است