گاه فراموش می کنیم محصول و خدمات خود را مطابق نیاز و سلیقه مشتریان تولید کنیم.در واقع شیفتگیمان به کسب و کار جدید خود سبب می شود تا تلاش کنیم تمام جزییات را آنطور که از نظر ما عالیست طراحی کنیم.این امر نتیجه ای جز شکست پروژه و یا اجبار به صرف هزینه های مالی و زمانی برای اعمال تغییرات مورد تقاضای مشتری نخواهد داشت.

اما در این میان،سایتهایی وجود دارد که به این امر توجه ویژه ای داشته و با شناخت کامل و دقیق از تقاضا و علایق جامعه هدف خود، سرویسی را مطابق با پسند مشتریان خود طراحی و ارائه می نمایند.”نمایشگاه هنر” یکی از سایتهاییست که با بررسی نمونه های مشابه کم تعداد داخلی و خارجی، از همان ابتدای ورود به سایت، تجربه لذت بخشی را برای بازدیدکننده فراهم نموده و به سادگی او را به بخش مورد نظر خود هدایت می کند.

این سایت که در زمینه معرفی هنرمندان هنرهای تجسمی و خرید و فروش آثار آنان فعالیت می کند بخشهای خود را از نظر طراحی گرافیکی، چینش و نیاز مخاطب به آنها به خوبی طراحی و ارائه کرده و ارتقای خدمات خود را به صورت مستمر و برنامه ریزی شده دنبال می کند. ختم کلام آنکه زیبایی و امکانات وبسایت آرتیبیشن سبب می شود که جمله معروف بنیان گذاران گوگل را به یاد آوریم : ” کاربر را کانون توجه خود قرار بده و کلیه فعالیت ها را حول آن انجام بده ” ؛ جمله ای که این روزها می تواند عامل موفقیت کسب و کارهای اینترنتی باشد…

“نمایشگاه هنر” عنوان استارتاپ موفقیست که از همان ابتدای آغاز به کار خود مورد توجه و حمایت جامعه هنری کشور قرار گرفته و تا کنون هنرمندان بسیاری از سراسر کشور در این سایت عضو شده و به معرفی آثار و کارنامه هنری خود اقدام نمودند.

در این سایت، تمام هنرمندان عزیز می توانند به رایگان عضو شده و ضمن تکمیل بیوگرافی و کارنامه هنری خود، نسبت به دریافت پروفایل هنری خود اقدام نموده و سپس آثار هنری خود را برای فروش عرضه نمایند.

توضیح سایت

گردآوری، نمایش و فروش آثار هنری

زمینه فعالیت سایت

واسطه گری بین هنرمندان و علاقه مندان آثار هنری

ویژگی ممتاز سایت

طراحی گرافیکی-امکانات و خدمات جامع

مشکل برجسته سایت

عدم جذب ایمیل بازدیدکنندگان

مدل درآمدزایی

پورسانت فروش آثار هنری

منابع کلیدی

ارتباط با هنرمندان جهت ثبت آثار هنری در سایت

 

برای ورود به این سایت، روی گزینه زیر کلیک نمایید:

[symple_button color=”blue” url=”http://arthibition.net/” title=”” target=”blank” border_radius=””]نمایشگاه هنر[/symple_button]