وقتی صحبت از کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی به میان می آورد معمولاً برخی گزینه های پیش روی ما به ذهنمان خطور نمی کند! یکی از این گزینه ها، سایتهای خرید گیفت کارت های بین المللی و الماس برای بازی محبوب کلش آف کلنز هستند.

این سایتها با توجه به نوع مخاطبان و نوع خدمات ارائه شده قطعاً نمی توانند به درآمدهای کلان دست پیدا کنند اما وقتی میزان درآمد را با میزان سرمایه اولیه صرف شده و زمان صرف شده برای این کار مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد به این مدل کسب و کار هم به صرفه می باشد!

به دلیل برخی محدودیتهای ایران در فضای مالی بین المللی، خدمات فروش گیفت کارتهایی نظیر گیفت کارت آیتونز،گیفت کارت گوگل پلی و یا جم کلش آف کلنز مخاطبان زیادی داشته و تنها مرجع دست یافتن به این موارد، سایتهایی نظیر سایت “جم پارس” می باشد.جم پارس که توسط آقای محمود حیدری راه اندازی شده و مدیریت می شود سعی داشته برخلاف برخی سایتهای کلاهبردار، اعتماد مشتریان را با تحویل آنی و صحیح خرید جلب کند.

گرچه وبسایت جم پارس از نظر فنی مشکلات و کاستی هایی دارد و نمی توان وبسایت آن را حرفه ای قلمداد کرد اما بخشهایی مثل پیشنهاد ویژه خرید و مطالب آموزشی بازی کلش آف کلنز را ایجاد نموده تا کیفیت کاری خود را به کاربرانش نشان دهد.

آقای حیدری در مورد خدمات جم پارس می گوید : ” ما فروش گیفت کارت آیتونز ، گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت های پلی استیشن و ایکس باکس ، آمازون ، کارت های بازی ، جم کلش اف کلنز و … کار می کنیم “

جم پارس

جم پارس را می توان جز سایتهایی در نظر گرفت که با محدودیتهای متعدد مالی،فنی،انسانی و تجربی راه اندازی می شوند و ممکن است به نتایج مالی خوبی دست پیدا کنند اما اگر افراد گرداننده این سایتها سعی کنند خود را با دانش روز کسب و کارهای اینترنتی همگام ساخته و وبسایتشان را از نظر فنی و خدمات گسترش دهنده قطعاً آینده بهتری در انتظارشان خواهد بود.

باید دید که آقای حیدری چه برنامه هایی برای آینده جم پارس داشته و آیا می تواند خود را به الگویی برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی ساده و کم هزینه تبدیل کند یا خیر…

در انتها اگر اهل clash of clans هستید حتما سری به این سایت بزنید؛چرا که نماد اعتماد الکترونیکی این سایت می تواند اعتماد شما را جلب کند!