شاید در سالهای گذشته نرم افزارهای حسابداری نظیر هلو تصور نمی کردند که روزی باید با اپلیکیشنهای حسابداری تلفن همراه رقابت کنند! امروزه ضرورت مدیریت حساب دخل و خرج خانواده و کسب و کار و نظیر مدیریت حسابهای بانکی  سبب شده تا اپلیکیشنهایی حرفه ای نظیر ” اپلیکیشن پارمیس ” خود را به دنیای کاربران تلفن همراه معرفی کنند.

پارمیس، عنوان اپلیکیشن حسابداری رایگان است که با 50000+ بار دانلود در مارکت بازار توانسته خود را به عنوان اپلیکیشن پیشتاز حسابداری تمام ایرانی معرفی کند.

حسابداری پارمیس همراه که از سری محصولات شرکت فناوری اطلاعات پارمیس می باشد شعار خود را “از خانه ای کوچک تا کارخانه ای بزرگ با نرم افزارهای مالی پارمیس” قرار داده است. این نرم افزار امکانات قابل توجه زیادی داشته که نیاز خانوارها و کسب و کارها را به خوبی برطرف می کند.برخی از این قابلیتها عبارتند از :

تعریف انواع حسابها
هزینه ها و درآمدها
بدهکاران و بستانکاران
بانک ها و حسابهای بانکی
صندوق ها و کیف پول ها
وام ها و اقساط دریافتی و پرداختی
دارایی ها و بدهی ها
مدیریت هزینه ها و درآمدهای اعضای خانواده
مدیریت چک ها و اسناد دریافتنی و پرداختنی
گرافیک جذاب و کاربردی

نکته جالب این اپلیکیشن، ارائه گزارشهای متنوع برای صورت حسابهای مالی می باشد؛ارائه مانده حسابهای هزینه و درآمد به صورت نموداری، گزارش جمع هزینه ها تا ریز هر یک از هزینه ها و گزارش جمع درآمدها تا ریز هر یک از درآمدها تنها بخشی از این قابلیتها می باشد.

اپلیکیشن پارمیس

اما در استفاده از این اپلیکیشن باید به این نکته اذعان داشت که پارمیس، تنها اپلیکیشن حسابداری ایرانی نمی باشد و شما می توانید از اپهای دیگر هم استفاده کنید! اما نکته ای سبب تمایل کاربران به استفاده از این نرم افزار می شود امکاناتیست که پارمیس را از سایر موارد مشابه متمایز می کند.به عنوان مثال :

1- اپلیکیشن پارمیس کاملاً رایگان می باشد و پرداخت درون برنامه ای نیز ندارد که حسابدار پلاس و نیو و محک رایگان نمی باشد.
2- پارمیس برای 2 سیستم عامل اندروید و ios می باشد که کاربران به راحتی می توانند در صورت تعویض دستگاه خود، بک آپ خود را به دستگاه جدید منتقل نمایند؛ این ویژگی در هیچ کدام از نرم افزارهای مشابه نظیر هلوم،حسابیار پلاس و نیو وجود ندارد.
3- پارمیس کاملا بر اساس اصول حسابداری میباشد.
4- گزارش ترازنامه در برنامه پارمیس موجود می باشد.
5- امکان ارسال تیکت پشتیبانی از طریق خود برنامه و پشتیبانی رایگان در حالیکه عمده برنامه ها سیستم پشتیبانی نداشته و یا در زمان نسبتاً زیاد به تیکتها رسیدگی می کنند.
6- به روز رسانی های مستمر از ویژگی های برنامه پارمیس می باشد(آخرین به روزرسانی در 1 دی بوده و اپ به نسخه ۴.۲.۲ ارتقا پیدا کرده است )
7- در اپلیکیشن پارمیس گزارش اعضای خانواده وجود دارد که می توانند مدیریت دخل و خرج اعضاء خانواده خود را مدیریت و گزارش گیری نمایند.
8- امکان تعریف حساب ها در سه سطح فقط در این اپلیکیشن موجود هست
9- امتیاز  4.6 با حدود 5400 رای در بازار، رضایت کاربران از این اپلیکیشن را نشان می دهد.

 برای مشاهده تمام امکانات برنامه و دانلود از بازار، روی تصویر کلیک کنید:

دانلود اپلیکیشن پارمیس